I feel it in my fingers, I feel it in my toooeees...

.... I feel it in my entire body CAUSE SWEETHEARTS, I'VE GOT MY DRIVING LICENSE! 
 
Och ingen kan vara stoltare än jag! Har glidit runt i min (mammas) bil hela helgen, dunkat sönder högtalarna och sjungit falskt så att alla skogens djur flytt vind för våg till Tjottahejti. Men det var det värt! Jag åkte upp till Falun i Torsdags kväll, eftersom jag missade ett tåg (förvånade? I think not!), och kom hem i fredags, leende från öra till öra hela dagen! Cirka 11.23 meddelade Per Söderberg, en man jag spenderade ca 40 minuter med i en bil men ändå gjorde mig till världens lyckligaste lilla tös genom att använda sina krafter och säga: "Ellinor, jag har godkänt din körning idag." AAAH, det var lyckans ord det!
 
Och folks, det är min 20-årsdag idag! ;) Ibland flyter det på även för den blåaste fisken! ... Eller något sådant! Puss och kram!
 
 
YIIIIHAAAAAAAAAH!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luckystarstable.blogg.se

" I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my squishy. "

RSS 2.0