Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag?



Nej, det är ingen vanlig dag för det är Ellies födelsedag! HURRA HURRA HURRA!!!
 

Råkade uppdatera denna blogg med ett inlägg från min privata, haha så det vart knas mannen. Btw, är det någon som förstår sig på hur man kan ha skilda profilbilder? Eller ja, den där miniatyrbilden som kommer fram under konto? Oh well.
 
Idag är det min födelsedag! 20 barre fyller jag! Kan ni tänka er? Och jag spelar fortfarande hästspel... But I don't care! Kommer sitta i 35-årsåldern och lira också, kanske tvinga mina barn att spela? Hmm, en idé... Shiiieeet, jag blir 35 om 15 år, åh ångest!
 
Näe, nu ska jag ut och ha roligt! Har tänkt på att jag för det mesdta bara skriva om min vardag eller vad man ska kalla det. Snurrar och spinner om mina tankar istället för att engagera mig i sso, som ju var tanken bakom denna egentligen. Nytt år fyllt, nya tag! Planerar att svänga ihop någon slags serie om någon skulle vara intresserad att hjälpa mig? Om jag nu har rast nog i själen att sätta mig och verkligen göra slag i saken, eller om jag bara snackar goja som det brukar te sig när jag planerar för star stable. ^^
 
Nej, nu ska jag åka och handla en tårta!
 
Ellie Gladeforce med sin älskade Babywarrior, i jakt på den finaste tårtan till födelsedagsbarnet. Klädda för strid blänger de alla stadsinvånare i ögonen som kvickt vänder på klacken och rusar in i sina hus. Kommer de att hitta den perfekta tårtan? Spänningen är olidlig.
 
Har ni förresten tänkt på att Jorvikstaden känns hemskt fransk? Väldigt hög Pippa Funnell-anda över detta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luckystarstable.blogg.se

" I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my squishy. "

RSS 2.0