Courtney Love is the girl with the most cake. End of.

 
Holy fuck!
 
 
Jag hade 42 unika besökare igår! på TVÅ dagar! Är detta belöningen för att jag så flitigt har ansträngt mig för att hålla denna boll i rullning? För att jag har arbetat med mina bara händer för att skapa något som kan vara tillfresställande för andra? Är detta Guds verk? Har han äntligen hört mig? Haaah, nej, det är nog bara tack vare bästa Nemo's länk ifrån sin framgångsrika blogg (kärlek till dig). Och tillfredsställelse är ju en synd. 
 
 
 
 Bara för att vara extra bloggylicious kan jag berätta att när jag alldeles nyss skulle dra kastrullen med ett kokande ägg från plattan lyckades jag sparka tån i dörrkarmen på väg in i köket. En mycket vanlig företeelse i Doris hem, så ingen reagerar ens längre. Dock gör det ta mig tusan lika ont varenda gång! Förstår inte heller hur jag lyckas slå i tån bredvid lilltån heller. Makes no sence. Men, men. Det är våra med- och motgångar som formar oss, mina vänner!
 
 
                                                   Fortsätt simma, fortsätt simma!
 
 
 
 
Courtney Silverhill
2014-03-28 @ 16:04:29
URL: http://starstablesverige.blogg.se/

åh mina läsare har varit duktiga alltså! Awesome :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luckystarstable.blogg.se

" I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my squishy. "

RSS 2.0