Ohoj!

 

 
Jag hoppas att du blir stolt över mig nu, Nemo! Jag har nämligen haft ett par sådana här bloggar förr. Samtliga med max två inlägg, där samtliga inläggens publiceringstid har varit inom två timmar på samma dag som bloggen skapadesför att aldrig mer uppdateras. Sorgligt men sant. Ser ni något mönster? Jo tack, då har ni också redan lärt känna en stor del av Doris as well. "Doris", tänker ni? Faktum är att min käraste Star Stable vän Nemo har en riktigt fin historia av uppkomsten bakom detta namn. Aha! Nu for antagligen nästa snilleblixt igenom era huvuden, inte sant? Namnen Nemo och Doris ligger många 90-tals kids varmt om hjärtatkära om jag inte är helt ute och cyklar. Denna gången ska jag nog se till att lyckas. Åtminstone en vecka! Tja, man kan ju alltid hoppas...
 
 
 
Vad kul vi ska ha det! Så läs och njut bara, babes!
 
 
Courtney Silverhill
2014-03-27 @ 15:15:15
URL: http://starstablesverige.blogg.se/

Awww :') <3

Svar: Tjääääääärrrrleeeeeek <3
~ Ellie "Doris" Gladeforce ~




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

luckystarstable.blogg.se

" I shall call him Squishy and he shall be mine and he shall be my squishy. "

RSS 2.0